ponedeljek, 28. april 2008

YES!!

Kaj nej rečem drugega kot, da mi je kočno uspelo naredit nekaj posnektov obale, ki so mi vsec! Koncno se mi je nasmehnila sreca z pogoji, kajti bili so super; čisto ozračje, veter in močno valovanje. Za te stvari slikat ni boljsega. Kljub temu, da so slike vredu izpadle, še nism čisto zadovoljen, kajti potreboval bi gradientni ND filter za te zadeva in tudi odloćil sem se, da jih bom kupil.

To je nastalo:








6 komentarjev:

Žiga pravi ...

ej ti maš pa z dneva v dan boljše fotke :O hudoooo :O

Anže Vrabl pravi ...

Druga je odlična, škoda da nisi uporabil še širši kot, bi bil pa že svinjski presežek.

Žiga Mihelčič pravi ...

prvič na tvojemu blogu...:) tele fotke so ODLIČNE!:)samo tretja mi ni preveč všeč...preveč temna v skalah...drgač so pa nore!še posebi je dobra druga;) kr tko naprej:)

Lp, Žiga

Anonimni pravi ...

Superca, kje točno pa je to fotkano?

Peter Atanackov pravi ...

U, hvala za komentarje :)

Anže: Večjega kota ne premorem (12mm).

UrosG: Debeli rtič, to je malo po Anakaranu.

Anonimni pravi ...

Fajn si tole zrihtu ja. 2, mi je najbolša.

Fotografija so last avtorja, uporaba brez dovoljenja je prepovedana.