sobota, 3. maj 2008

Srna 1.01

Danes sem se ob sestih zjutraj zbudil z namenom, da bi sel divjad slikat. Odločil sem se, da bom obiskal eno jaso na vrhu hriba kjer sicer še nikoli nisem videl živali, nisem pa še tudi nikoli bil tam tako zgodaj. Vse skupaj se je obrestovalo, ker sem videl, kar nekaj srn. Prvo sem zagledal, kmalu za tem, ko sem prisel gor. Pasla se je sredi travnika in me sploh ni opazla. Počasi sem se ji zacel priblizevat in na oddaljenosti kaksnih 30-40m me je zagledalal, malo me je pogledala in kar nadaljevalja s pašo, moja prisotnost je sploh ni motila. Odskakljala je šele, ko je druga pritekla iz grmovja in jo prestrasila. Kmalu za tem sem jih še nekaj slišal, ki so skakale po gozdu, samo so bile v tako gostem gozdu, da jih sploh nisem mogel posnet.

To je najboljš, kar mi je uspelo. Žal se z 180mm ne da več naredit, pa se zgrešil je fokus in navit iso je bil tako, da je blo šuma :).


1 komentar:

Anonimni pravi ...

Kateri pa je ta 180mm objektiv? :)

Fotografija so last avtorja, uporaba brez dovoljenja je prepovedana.